Seikleme Austaraalias ...ja selle lähiümbruses

Daisypath Vacation tickers
Daisypath Vacation tickers

kolmapäev, 10. august 2011

10.08.11

Uskumatu, et on juba augusti keskpaik. Minul sai siin linnas täna täis üks kuu. Kolm nädalat ma sellest muidugi töötasin ja nüüd see viimane nädal olen ma lihtsalt puhanud. Meeldib, kui ei pea midagi tegema. Samas kaua ma ikka siin kodukana mängin.
Viimasel ajal olen ma lihtsalt oma vabad päevad veetnud jalutades ja joostes rannas. Paar viimast päeva ehk siis täna ja üleeile käisin ma ka pangas asju ajamas ja uurimas, et kaugel mul see rahaülekanne on. Kui ma esmaspäeval pangas käisin, siis öeldi, et kõik on OK. Homme peaks raha üle tulema. Muide uskumatu, aga nii see oli ka. Eile saabus mulle raha, aga mitte sinna kuhu vaja. Vaid tuli mu aussi kontole. Ja mitte 125 eurot nagu ma swedi saatsin vaid 84 eurot. Vahva kas pole. Käisin siis täna asja uurimas. Hommikul kell 10 läksin panka. Esimene teller kellega ma rääkisin ütles mu jutu peale, et ei ole võimalik. Siis kutsus teise telleri. See pööritas ka silmi ja ütles et pean klienditeeninduse poole pöörduma, et nemad ei saa sellega tegeleda. Olgu siis, kui ei saa siis ei saa. Pöördusin klienditeeninduse poole. Kuna seal seisis üks inimene järjekorras siis ootasin. Vahepeal tuli mu juurde töötaja ja küsis, et kas ma saan aidata. Rääkisin talle loo siis ära, ütles et pean selle tädikese poole pöörduma, kes seal kabinetis on. Kuna seal aga miski onuke ees istus, siis ütles et kohe kui onuke on läinud mine jookse sinna. Mõeldud tehtud. Istusin siis toolile maha ja jäin oma korda ootama. Vahepeal oli klienditeeninduses inimene ära läinud ja klienditeenindaja kutsus mind enda juurde. Ütlesin, et ei, ootan sinna. Ütles et okei. Ootasin siin 10 minutit ja klienditeenindaja, kes ennemgi mind enda juurde kutsus tegi seda uuesti, Ütles et ma võin ka sind aidata. Okei. Rääkisin talle oma jutu ära. Ütles et peaksin helistama ja asja uurima. Hmm, aga teades siinseid telefoni numbreid siis ma võingi oma krediidi nende peale ära kulutada ja ega ma nendega rääkida ikka ei saa. Vahepeal tuli mingi töötaja jälle sinna minu juurde ja hakkas selle klienditeenindajaga rääkima, et ei ma ikka pean sinna kabinetti minema ja et see tädike saab mind ainult aidata. ÄGE! Istusin siis oma toolile tagasi ja ootasin oma korda. Miski 5 minutit sain oodata ja siis sain sinna kabinetti. Rääkisin oma loo siis juba 5dat korda sellele tädile. Uuris siis mu pangaasju seal. Ja ütles et sellepärast ei läinud mu makse läbi et mul oli BFN puudu. Ja kui ma küsisin, et mis see BFN on. Sain vastuseks, et ei tea:) Sellel hetkel oli mul tunne, et kõik tahavad nii väga aidata, aga millegipärast ei aita mitte keegi. Ühesõnaga helistas ta siis kuskile ja uuris et mis see BFN on. Liinil oli ta kuskil 20 minutit ja siis sai teada, et see BFN on saaja nimi. Ehk siis sellepärast ootasin ma oma 125 eurot 9 päeva et ma ei kirjutanud saaja nime. Ja kui ma küsisin tädilt oma 41 kadunud euro kohta, siis sain vastuseks päris loogilise vastuse. Kurss on selline. Saate aru?? ühe ülekandega kaotan ma 41 eurot. Kuhu see kõlbab?
Ühesõnaga täna ma siis tegin uue katse ja kandisn 500 AUDi oma eesti kontole. Kui vähemalt eelmine kord näitas mulle, et ma olen selle raha oma kontolt SWEDi kandnud, siis seekord ei näita ta midagi. Nii et mnjah. Mis ma oskan öelda. Ootame taas homset. Ehk on homne päev tänasest targem.
Ja siin kohal tahan ma mainida seda kui väga ma seda Austraalia asjaajamist ikka armastan:)

1 kommentaar: